Як добитися від керуючої компанії надання якісних послуг?
Добрий день! Як мені, власнику житла (МО, Раменський район, с. Константиново, д.14 кв.67), змусити організацію, предоставляющію комунал. послуги, виконувати свої зобов'язання. Претензій багато. Головні з них: 1 вже тиждень тече каналізаційна труба у підвалі, через це запах у під'їзді і повищенной влажность.2.отсутствіе прибирання у під'їзді. Я відправила претензію на керівника "Чулковское ПТО КХ " чекаю відповідь. Прошу Вас проконсультувати про мої подальші кроки, для отримання позитивного результату. Спасибо заранее
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Житлово-комунальне обслуговування - одна з тих сфер, яка тягне безліч нарікань з боку споживачів. Питання про підвищення якості послуг ЖКГ зачіпає всі верстви населення і всіх споживачів.
Законодавство регламентує, що послуги, які надаються споживачам повинні бути тільки якісні. Якщо на вашу претензію не прийде відповідь протягом місяця, або отриману відповідь вас не задовольнить, ви вправі оскаржити дії керуючої компанії в судовому порядку.
Для чого складається позовну заяву, і воно направляється до суду за місцем знаходження відповідача. У заяві необхідно вказати наступну інформацію: найменування судового органу; інформація про позивача і відповідача; суть порушення прав і законних інтересів заявника та його клопотання; підстави для пред'явлення вимог позивача, та докази, що підтверджують ці підстави; відомості про досудових розглядах; перелік доданих до позовною заявою документів, їх копії.
Додаткові матеріали:
Чи можна стягнути з лікарів, не встановили патологію вагітності, моральний ...Як правильно написати заяву про виселення колишнього чоловіка з квартири?Як правильно скласти позовну заяву проти ЖБК в суд?Як скласти позовну заяву про наклеп до суду на сусідку?Як стягнути матеріальний збиток з керуючої компанії?